Whenever I daydream, I daydream of you



Igår flydde jag smärtan med alkohol och skönt folk. Idag vaknade jag upp ensam och insåg att det var dig jag drömde om i natt. Om jag bara kunde få vakna upp bredvid dig ännu en gång, med min näsa alldeles nära dina läppar, och andas in din söta morgonandedräkt. Jag saknar dina armar runt min kropp och känslan av att du bara är min. Och jag dör inombords bara av tanken på att få lägga huvudet på ditt bröst och känna varje andetag du tar. Tills jag ser dig igen är drömmarna allt jag har. Just nu kan jag bara sluta mina ögon och hoppas att det räcker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amour et cetera

Anonym 20-årig tjej med en lagom komplicerad inställning till livet skriver om kärlek och det hopplösa med att inte bo på på samma plats som den man älskar. För övrigt avgudar jag vackra språk som franska, tjocka katter och choklad medan kaffe, klorlukt och äckliga insekter får mig att må illa. Enjoy!

RSS 2.0